Vi lever så lenge vi lærer

2. jun. 2014

Noen innlegg om nivådeling

Nivådeling i praksis

Nivådeling som funker?

Nivådeling øker forskjellene - og hva så?

Nivådeling skaper kunstige forskjeller, også
Lagt inn av Hanna Choat kl. 19:12
Send dette via e-postBlogg dette!Del på TwitterDel på FacebookDel på Pinterest

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyere innlegg Eldre innlegg Startsiden
Abonner på: Legg inn kommentarer (Atom)

Om meg og denne bloggen

Jeg er utdannet fysiker fra UiO, og har undervist matematikk i amerikanske skoler (9. - 11. klasse) i fire år, og matematikk og naturfag på Gran ungdomsskole i tre år. Siden 2012 har jeg undervist i matematikk for barnehagelærere ved HiOA.

Skriver for egen regning og på eget ansvar. @h_sci på Twitter.

Matematikk- og naturfagmaterialer fra årene på Gran ligger på Kaffe og ruteark. Undervisningsideer og lærerrefleksjoner fra årene i California ligger på Coffee and Graph Paper.

Bloggarkiv

  • ►  2015 (1)
    • ►  september (1)
  • ▼  2014 (8)
    • ▼  juni (6)
      • Pedagogblikk på konspirasjonsteorier
      • Spelemann på taket - til Østkanten
      • Avvik mellom standpunkt- og eksamenskarakter: Hver...
      • Noen innlegg om nivådeling
      • Nivådeling skaper helt kunstige forskjeller, også
      • Nivådeling øker forskjellene - og hva så?
    • ►  mai (2)
  • ►  2013 (3)
    • ►  mars (1)
    • ►  februar (2)
Enkel-tema. Drevet av Blogger.